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12 Jahre 4 Monate her - 12 Jahre 4 Monate her #83699 von MOBS1969
BF3-News wurde erstellt von MOBS1969
– Neuigkeiten, Informationen, Gerüchte rund um BF3

Dateianhang:

Lieblingsspiele zur Zeit: Destiny 2, Rocket League
Letzte Änderung: 12 Jahre 4 Monate her von MOBS1969.

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12 Jahre 4 Monate her #83789 von MOBS1969
MOBS1969 antwortete auf BF3-News
Battlelog ist zur Zeit nicht online. Hoffentlich ist es wirklich nur ein Update. Dauert schon länger.

Dateianhang:

Lieblingsspiele zur Zeit: Destiny 2, Rocket League

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12 Jahre 4 Monate her #84164 von bakerman05
bakerman05 antwortete auf BF3-News
@ Battelfield Inside;

Battlefield 3: Aftermath spielt sich im Erdbeben geplagten Teheran zwischen zertrümmerten Bezirken, Straßen und umliegenden Dörfern ab und stellt einen Kampf um die Vorherrschaft und das Überleben inmitten der Verwüstungen dar. Die an der Front kämpfenden Soldaten müssen sich in vertikale und horizontale Gefechte zwischen Staub und Schutt stürzen, und werden mit im Veränderungen im Terrain umherschlagen. Dies können zum Beispiel Risse sein, welche durch die Erbeben auftun. Zusätzliche Unterstützung kommt in Form von stark veränderten Truppentransportern und zivilen Fahrzeugen, die speziell für den Kampf im Erdbeben geplagten Teheran angepasst wurden.

Battlefield 3: Aftermath Features:

- Urban Warfare
- Kämpfe zwischen Staub und Schutt. Das durch das Erdbeben beschädigte Terrain kann zum taktischen Vorteil genutzt werden
- Stark modifizierte, neue militärische und ziviele Fahrzeuge
- Neuer Spielmodus
- Neue Aufträge, Achievements und Dog Tags

Dateianhang:



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12 Jahre 4 Monate her #84165 von bakerman05
bakerman05 antwortete auf BF3-News
@ Battlefield Inside


Battlefield 3 Armored Kill ist das nächste Erweiterungspack, welches für Battlefield 3 erscheinen wird. Bisher war über den Inhalt bekannt, dass es fünf neue Fahrzeuge, vier neue Karten, einen neuen Spielmodus und fünf neue Aufträge geben soll. Seit einigen Tagen ist nun auch bekannt, dass es 20 neue Fahrzeugperks für Boden und Luftfahrzeuge geben soll. Soweit ist das nichts neues, doch haben wir nun auch erfahren, dass die Armored Kill Fahrzeugperks für Besitzer von Armored Kill auch im Hauptspiel nutzbar sind. Viel ist über die Armored Kill Fahrzeugperks noch nicht bekannt, doch eines der 20 Perks macht es dem Piloten des AH-6J Little Bird bzw. Z-11W möglich eine stärkeres Geschütz auszurüsten.

Dateianhang:



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12 Jahre 4 Monate her - 12 Jahre 4 Monate her #84230 von bakerman05
bakerman05 antwortete auf BF3-News
so jetzt nochmal neue Gerüchte.

Quelle battelfield inside

Bereits bekannt ist, dass in Battlefield 3: End Game Motorräder enthalten sein werden. Zusätzlich wurde heute bekannt, dass es, wie auch zu Aftermath, neue Waffen sowie neue Fahrzeuge und neue Aufträge geben soll.

Schenkt man den aktuellen Gerüchten Glauben, so geht es in End Game ab in den Dschungel.




Dateianhang:



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12 Jahre 3 Monate her #84500 von Schnickelfritz
Schnickelfritz antwortete auf BF3-News
Zukünftige Waffen in Battlefield 3 DLC Aftermath/Sturmsoldat

Thompson A1
Awtomat Kalaschnikowa, obrasza 47 oder auch AK-47 genannt
XM8
HK33KA1



Das klingt nach ein paar tollen Waffen. Ich habe in BC2 die xm8 geliebt.... :w00t:

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12 Jahre 3 Monate her #84501 von Schnickelfritz
Schnickelfritz antwortete auf BF3-News
Neue Infos zum kommenden DLC Armored Kill:


Auf dem gestrigen EA Summer Showcase hat EA einige neue Informationen zum Armored Kill-DLC zu Battlefield 3 veröffentlicht. Hier ging es u.a. um den brandneuen Spielmodus Tank Superiority, der wie gemacht ist für alle Liebhaber von Panzern.

"Tank Superiority ist ein für Armored Kill zugeschnittener Mod, in dem Panzer-Platoons und Panzerjäger um eine einzige Flagge kämpfen - in einem extrem offenen und schwer zu verteidigenden Terrain. Der neue Spielmodus ähnelt einem "King of the Hill"-Kampf und ist mit bis zu 16 Panzern auf allen vier Maps in Armored Kill möglich.

Da es nur eine einzige Flagge pro Map gibt, die einen sehr kleinen Capture-Radius hat, müssen die Panzer sich immer wieder vorkämpfen und versuchen die Tickets des Feindes auf Null zu bringen.Die Panzerfahrer werden nur Erfolg haben, wenn sie mit 2-3 Panzern zusammen bleiben und zusammen arbeiten. Beim Versuch, alleine eine Flagge einzunehmen, wird man von feindlichen Panzergruppen überwältigt.

Um sicher zu gehen, dass es genug Möglichkeiten für epische Panzerschlachten gibt, respawnen die Panzer in sehr kurzen Zeitabschnitten. Wenn man in der Base spawnt und keinen Panzer sieht, wird das kein Grund sein, an die Front zu rennen. Einige Sekunden später spawnt ein neuer Panzer für dich und deine Teamkameraden."



Quelle: VG247 / Gamestrend

Dateianhang:


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12 Jahre 3 Monate her - 12 Jahre 3 Monate her #84816 von Rally
Rally antwortete auf BF3-News
Premium Doppel-XP-Event
2012-08-25 - 2012-08-26

Ausstehend sind für diesen Monat außer dem Double XP Wochenende noch weitere Bonusinhalte sowie ein Premium Video, in dem Spieltipps direkt von den Entwicklern gegeben werden, ausststehend.

[img size=150][/img]
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Letzte Änderung: 12 Jahre 3 Monate her von Rally.

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12 Jahre 3 Monate her #84834 von christoph49377
christoph49377 antwortete auf BF3-News
Mach mal ein wenig Werbung weil ich das von der Idee her garnicht schlecht finde :cheer:

battlelog.battlefield.com/bf3/de/#!/bf3/...32654489887272276/2/

Das erste Spiel find am 01.09 um 21Uhr statt.

Vieleicht hat der ein oder andere hier ja auch Lust auf sowas.

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12 Jahre 3 Monate her #84846 von Rally
Rally antwortete auf BF3-News
Battlefield 3: Armored Kill - Details zum Release-Termin, neue Screenshots

Bei der gamescom-Pressekonferenz gibt Electronic Arts bekannt, dass der Shooter-DLC Battlefield 3: Armored Kill am 4. September 2012 :W für die PS3 erscheint - eine Woche später dann für andere Plattformen. Außerdem gibt es neue Screenshots zu sehen.

[img size=150][/img]
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12 Jahre 3 Monate her #84848 von Micha73
Micha73 antwortete auf BF3-News
4.september?mit premium dann 2 wochen vorher...kann losgehen.

ois easy

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12 Jahre 3 Monate her #84849 von Rally
Rally antwortete auf BF3-News
Release-Termine: Dank Battlefield Premium dürfen wir ganze vier Release-Daten tippen - das ist fast schon kriminell, weil es mehr Arbeit bedeutet. Armored Kill erscheint für "Playstation 3"-Nutzer mit Premium am 4. September, ohne Premium warten Sony-Jünger bis zum 18. September. Auf PC und Xbox360 darf man mit Premium am 11. September loslegen; ohne Premium muss man bis zum 25. September warten.

[img size=150][/img]
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12 Jahre 3 Monate her #84851 von Byblos
Byblos antwortete auf BF3-News
4.Sept? :cheer: bis zum 9. Sept habe ich Urlaub, also kann ich es dann schon mal ordentlich "antesten" :W

Gruß,
Christian


:W

PSN-ID: Byblos
Games: BF4

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12 Jahre 3 Monate her #85003 von ArminiusThor
ArminiusThor antwortete auf BF3-News
Moin Zusammen,
es gibt mal wieder ein doppel XP Wochenende vom 25.08. - 26.08.!
Und das wurde sogar bis 31.08.12 verlängert! :confused1:

Also falls noch jemand BF3 zockt. Viel Spaß!

Das kürzlich angekündigte Double-XP-Event für “Battlefield 3: Premium”-User wurde durch rege Beteiligung der User von einem Wochenende auf 156 Stunden ausgeweitet. Somit können Premium-”Battlefield 3″-Spieler in der Zeit vom kommenden Samstag den 25. August 2012 02:00 Uhr bis zum Freitag den 31. August um 14:00 Uhr doppelte Erfahrungspunkte ansammeln.

Wer demnächst erst den Kauf von “Battlefield 3″ geplant hat, sollte noch bis zum 13. September warten, dann wird die ”Battlefield 3 Premium Edition” erscheinen, die insgesamt mehr als 25 Karten, über 70 Waffen und Fahrzeuge sowie Dutzende von Freischaltungen und Upgrades für nur 59.99 Euro bietet.

Quelle: play3.de


gruß

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12 Jahre 3 Monate her #85125 von Schnickelfritz
Schnickelfritz antwortete auf BF3-News
Trophäenliste für Armored kill:


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12 Jahre 3 Monate her #85142 von Schnickelfritz
Schnickelfritz antwortete auf BF3-News
Hier gibt es eine Übersicht aller zu erspielenden Gegenstände und Trophäen:

LINK

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12 Jahre 3 Monate her #85154 von Schnickelfritz
Schnickelfritz antwortete auf BF3-News
Neuer Patch am 4. September:


WEAPONS BALANCING
Reload timer adjustments
A number of weapons have had their reload timers adjusted to better fit their animations and gameplay balance. For most of these weapons the gameplay timers were slightly out of sync with the actual reload animation, meaning the player could either fire before the animation was done, or had to wait longer than the animation played. Primarily this is a cosmetic change (around 0.1sec); however for a few weapons (M416, F2000, FAMAS, KH2002, MK3A1, JNG90, MG36 QBU-88, SVD, Pecheneg, SCAR-H, AN-94) this should also improve the performance of the weapon. Full details below:
• Short and Long reload reduced: SCAR-L, AEK-971, F2000, AN-94, AK-74, PP2000, G3A3, SKS, MG36, JNG-90, MK3A1, SCAR-H, SVD, QBZ-95B
• Long reload reduced: AUG A3, 44 Magnum, KH2002, Pecheneg, L85A2, QBB-95, M1911, MP7
• Short reload reduced: M417, FAMAS, M39 EBR, M416, PP-19, QBU-88
• Short and long reload increased: ASVal
• Long reload reduced, shot reload increased: M4A1
• Long reload increased: P90

Damage output/range adjustments
• UMP: Increased the close range damage of the UMP but reduced its damage over range. The UMP now has a sweet spot in CQB but suffers compared to the PP2000 at longer ranges.
• PP2000: Increased the long range damage of the PP2000 to highlight its role as a mid-range, low recoil PDW.
• M1911: Increased the minimum damage of the M1911 to make it fit better between the Magnums and the M9/MP443
• M93: Reduced the M93R’s damage and range, as it was an obvious go to pistol compared to the M9/MP443. Its recoil has been reduced for a smoother burst action to counter the reduced damage.
• 12G Frag rounds: These rounds have been adjusted to do their damage in a smaller area but to be more consistently apply the maximum possible damage.
• AA: Slightly increased the damage of the AA against infantry, the AA was simply over nerfed in a previous update. The AA guns now also properly do damage to MBTs again.
• 12 Gauge buckshot close range damage has been slightly increased.
• Slightly reduced the range penalty for the suppressor on the SCAR-H.
• Increased bullet velocity for the coaxial HMG, making it easier to hit targets over longer ranges.
• Increased the minimum range of the 40mm Flechette and tightened the cone of fire for more consistent damage levels.
• Slightly reduced the range bonus added by the heavy barrel on the 5.56mm, 5.45mm, 6.5mm Assault Rifles.
• Slightly reduced the range penalty for the suppressor on 5.56mm, 5.45mm, and 6.5mm weapons: AR, Carbine, and LMG.
• Slightly reduced the range penalty for the suppressor on the SCAR-H.
• Slightly reduced the range penalty for the suppressor on 5.56mm, 5.45mm, and 6.5mm weapons: AR, Carbine, and LMG.
• Slightly reduced the range bonus added by the heavy barrel on the 5.56mm, 5.45mm, 6.5mm Assault Rifles.
• Increased the damage of the M5K.

A select set of weapons have had their recoil adjusted based on joint community feedback and statistical analysis to provide greater balance in the weapon choices players make. Specifically, the M16A3 and M4A1 have increased recoil to make them less attractive in all situations. Competing weapons like the SG553, G36C and M416 have been improved to also increase viable player choice in primary weapons.
• SG553: Horizontal recoil reduced to help make this weapon more controllable.
• MG36: Vertical recoil reduced to make this weapon more controllable.
• M416: Vertical, Horizontal, and First Shot recoil have all been reduced to make this weapon clearly different from the M16A3.
• M16A3: Recoil amounts slightly increased.
• M4A1: Recoil amounts slightly increased.
• G36C: Vertical and First Shot recoil amounts reduced.
• M16A4 and M4: These weapons have been adjusted for the increased recoil they now have. The burst versions of these weapons give the player a reduction in horizontal recoil for greater control.

Miscellaneous weapons changes
• FIM92 and IGLA now lock on to air vehicles at both lower altitudes and longer distances.
• Added Burst Fire to the M5K as an available fire mode.
• Increased the bonuses provided by a number of bipods: F2000, G3A3, M27, M416, Pecheneg, Type88, FAMAS, MG36
• Belt Fed Machine guns are now more accurate when standing and firing while aiming. This affects the M240, M249, Type88, Pecheneg, and LSAT.
• 44 Magnum: Rate of fire reduced slightly to highlight this side arm’s role as a slow firing heavy hitter and differentiate it from the MP412 REX.
• Increased the fire rate and reload time of the MP412 REX to better highlight the improved CQB performance over the 44 Magnum.
• Removed burst fire from the L85 and added Single Shot to the L86 as is authentic for these weapons.
• Slightly increased the radius for maximum damage of the 40mm LVG. While the overall damage level remains the same, the LVG will be lethal over a larger area.
• Reduced the aimed accuracy bonus of the M417 with a suppressor to balance it with the other weapons in the game.
• Increased the aimed accuracy bonus of the ACW-R, L86 LSW, LSAT, MP5K and MTAR with a suppressor to balance with the other weapons in the game.

Weapons fixes
• Underslung weapons on the AUG and SCAR-L now properly benefit from the hip accuracy bonus of an attached laser sight.
• The SOFLAM will no longer lock onto your own vehicle if deployed and not immediately activated by the player.
• SCAR-L: Fixed the heavy barrel not increasing recoil when zoomed and standing.
• Corrected some incorrect descriptions of clip sizes and bullet types for weapons added in Close Quarters: M5K, LSAT, and ACW-R
• The PKS-07 is now available on QBB-95
• The M417’s foregrip was incorrectly reducing horizontal recoil by too large an amount. It has been adjusted to be balanced with other foregrips.
• The ACR Foregrip, MG36, QBB-95 and RPK Extended magazines as well as the RPK and SKS Heavy Barrel are now able to be unlocked and equipped in the accessory screen.
• Fixed an issue with incorrect damage for the M320 buck when used with certain attachments.
• MK3A1 now uses flechette rounds instead of Frag rounds in Gun Master mode (in Close Quarters).

VEHICLE RELATED TWEAKS & FIXES
• Removed flares from gunner position in helicopters. With the right combination of unlocks, an attack helicopter could be effectively invulnerable to lock on missiles. Removing the flares from the gunner balances the attack helicopter against ground fire.
• Air Radar now shows friendly vehicles as well.
• Helicopter weapons can now destroy equipment with splash damage.
• The Laser Designator unlock on the Scout Helicopters has been changed from a Pilot Upgrade to a new stance in the Copilot seat (position 4). Like the CITV turret on the Main Battle Tanks, the Scout Helicopter’s Laser Designator is permanently available to players who have received the unlock.
• Repair tool damage against enemy vehicles lowered by 10%.
• Changed reload behavior on Tank / Tank Destroyer cannon weapons to prevent being able to fire 2 shots from different weapons quickly one right after another.
• Firing mode can now be seen from the vehicle passenger seats where you are allowed to fire your own weapons.
• Fixed the hit indicator showing when entering a vehicle after previously shooting a soldier.
• Increased the damage helicopter and jet rockets do to helicopters, jets and infantry.
• Increased the damage helicopter gunners and IFVs do to helicopters and jets.
• Fixed Jets not getting top attack damage bonuses on Laser Designated targets.

PERSISTENCE RELATED TWEAKS & FIXES
• Changed how MCOM station defend/attack kill score is calculated. Victim no longer needs to arm/disarm the crate but rather be in a 5 meter radius of the crate. Also increased kills needed for the Crate Defend Ribbon from 2 to 4. Overall, these changes should make it somewhat easier to get the ribbon, while increasing the opportunity for strategic play around MCOM stations.
• Premium Engineer assignments are now counting all shotgun kills independent from the class using it.
• Fixed so you can get score from awards in coop.
• Accuracy dogtags now show the correct stats.
• Coop Stars and dogtag are now properly unlockable and equip able.
• Gun Master and Domination Winner ribbons and medals added.
• Fix for assignment with multiple dependencies showing as unlocked in frontend. (Jack of All Trades & Only for the Dedicated)

UI RELATED TWEAKS & FIXES
• Added letters to the capture point icons displayed directly over the mini-map.
• Fixed the grenade counter acting strangely when entering a vehicle with a grenade in hand.
• Fixed the damage indicator which showed the wrong direction if the damage dealer was dead.
• Fixed the hit indicator showing when spawning or closing the in game menu.
• PC specific: Fixed laser designator related icons disappearing from the screen when you enable the chat.
• Fixed a bug where the clan tag sometimes shows as the player ID.
• Added clan tags in nametags and kill card.
• PC specific: Fixed the vehicle hit indicator being shown each time you re-enter the first person camera of a ground vehicle.
• Fixed so commorose VO works when sitting in an AA vehicle.
• Fixed so you get the critical health fullscreen color tint while in the post revive state.
• Removed the join button in the server list for non-Premium users on Premium exclusive servers.
• Fixed so the spawn menu always disappears when you are revived.
• Bugfix the colorblind objectives showing the wrong icons and blinking with a black background.
• Fixed M-Com distance not updating if user moves towards it with EOD Bot.
• Mortar strike explosions are now shown on the HUD for the shooter.

MISCELLANEOUS TWEAKS & FIXES
• Fixed so the MAV gadget will not remain floating in midair if the user exits it while still flying.
• Fixed bug where it was possible to shoot while transitioning from sprint into prone.
• Fixed so you can’t revive a player who switched team since he died.
• Fixed two exploits on Donya Fortress that allowed players to get on top of the level.
• Fixed bug where you could get an incorrectly calculated longest headshot with the EOD bot.
• PS3/Xbox 360 specific: Added map rotation settings to preset list in detailed server info. Players can now see all relevant settings that are being run on the server.
• Xbox 360 specific: Introduced a clickable promotional spot on the main menu.

How to download the latest update (Multiplayer Update 4) and Armored Kill
PLAYSTATION 3 SPECIFIC INFO
Patch goes live: September 4
Armored Kill goes live: September 4 for Premium members / September 18 for non-Premiums
Patch size: 1.53GB
Armored Kill size: 1.55GB
How to download patch: When starting the game, the patch will automatically download. It is mandatory to accept this download if you want to play the game.
How to download Armored Kill: Armored Kill is available on the PlayStation Store and in our in-game store as a manual download. If you are a Premium member, this download will be available at 0 cost.

XBOX 360 SPECIFIC INFO
Patch goes live: September 4
Armored Kill goes live: September 11 for Premium members / September 25 for non-Premiums
Patch size: 1.44GB
Armored Kill size: 1.56GB
How to download patch: There will first be a small (184MB) Title Update automatically downloaded when you start the game. When restarting the game, you will get a popup notifying you that Multiplayer Update 4 is available. It is not mandatory to accept this, but we advise you to do so. Otherwise, you can find Multiplayer Update 4 both on Xbox Live Marketplace and in our in-game store as a manual download.
How to download Armored Kill: Armored Kill is available in our in-game store as a manual download. If you are a Premium member, this download will be available at 0 cost. If you are not a Premium member, you can also find Armored Kill on Xbox Live Marketplace.

PC SPECIFIC INFO
Patch goes live: September 4
Patch size: ~2.2GB
Armored Kill size: 3.2GB
Armored Kill goes live: September 11 for Premium members / September 25 for non-Premiums
How to download patch: As soon as you start your Origin client, the latest game update will automatically start downloading (unless you’ve disabled the option “Automatically keep my games up to date”, in which case it will start downloading when you try to run the game). In Battlelog, you will be notified from the Game Manager. Once you acknowledge the update, it will start downloading within the Origin client.
How to download Armored Kill: Armored Kill will automatically download if you start Origin or if you are logged in to Battlelog. You can also start the download from the Battlefield 3 game details page (i symbol) if Origin is already running.

Dateianhang:


Dateianhang:


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12 Jahre 3 Monate her #85155 von barny67
barny67 antwortete auf BF3-News
Weiß den schon irgendjemand ab wann das Update downloadbar ist, heute morgen war im Ingame Store noch nix
:cursing: :cursing: :cursing: :cursing: :cursing:



Dateianhang:



Saarländer es kann nur wenige geben

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12 Jahre 3 Monate her #85157 von loeran2010
loeran2010 antwortete auf BF3-News
Im PlayStation Store erhältlich

Gesundheit und Glück gehören zusammen. Auf der Titanic waren alle Gesund, hatten aber kein Glück!

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12 Jahre 3 Monate her #85158 von MadSeven
MadSeven antwortete auf BF3-News
hi

wird mit bei dem nächstem start von BF3 geladen leider so langsam das ich die ps3 laufen lasse während ich auf der arbeit bin :( grrr da nützt die 16000 er leitung nix

kann einer von den admins den server sobald möglich auf armord kill umstellen ... danke

bis heute abend

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